Skip navigation


Luna August, luna vacantelor si a caldurilor insuportabile (depinde pe unde esti :D). Atat de multe de facut, atat de multe de planuit si un timp atat de scurt… incat toate trebuie puse in ordine la minut. M-am orientat pe o axa Turnu – Brasov – Victoria – Bucuresti – Busteni, cate putin prin fiecare.

Cea mai frumoasa parte a fost ca mi-am vazut multi prieteni, cu unii dintre ei nu ma mai vazusem de ani de zile. Chiar daca au fost scurte intrevederi, a fost deosebit de frumos. Este un sentiment placut sa te vezi cu o persoana draga in amintirea vremurilor trecute, cu atat mai mult cu cat a fost ceva spontan. E greu sa descrii in cuvinte toate reactiile, tot ce se intampla cu tine si organismul tau in momentul revederii.

In fiecare vara ne-am facut un obicei de a ne reintalni si sper sa il pastram an de an. In Busteni am ajuns bine mersi si timp de un weekend am reusit sa fac in asa fel incat sa plec cu capul spart… in 2 locuri ca doar nu m-am putut multumi cu putin. Cu toate astea, am plecat cu alai si veselie, exact cum am si venit. A fost un weekend frumos, cu vreme excelenta de plimbare, astfel am ajuns si la cascada Urlatoarea (un traseu potrivit noua :P). Este o cascada formata pe paraul Urlatoarea, in apropierea orasului Busteni. Cascada se afla la altitudinea de 1100 m, in apropierea traseului turistic care duce din Busteni spre platoul Bucegi pe Valea Jepilor. Cascada este una din cele mai spectaculoase din Romania, atat prin debit, cat si prin inaltime (15 m). In afara principalei caderi de apa exista si altele mai mici, desfasurate pe cateva zeci de metri mai sus, pe cele doua paraie, Urlatoarea Mare si Urlatoarea Mica.

Am sa ma opresc aici legat de vacanta de vara. Vor urma intamplari „amuzante” despre o noua aventura.

Lasă un răspuns

