Skip navigation


Wow… a trecut atata timp incat nici nu stiu de unde sa incep. Astazi, 14 Octombrie 2012 intr-o zi insorita si placuta, in care agitatia diminetii si-a facut prezenta, stau pe balcon cu cafeaua aburinda langa mine sorbind cu o placere iesita din comun. Privind parca in gol, imi aduc aminte de vara lui 2012, mai exact de o luna Iulie cu foarte putina actiune, dar cu mult suspans, plina de dubii si in special, de o luna August plina de activitate, de emotii, de bucurii, de alergaturi, dar si de suspine.

Dupa terminarea masteratului si implicit a student job-ului, am intrat in perioada de tranzitie cum imi place mie sa o numesc. Inca sunt in acea perioada, ea nu se termina pocnind din degete. Dar revenind la inceputul ei. Aceasta perioada consta in trecerea de la mediul academic la mediul business, pasii pe care toata lumea ar trebui sa-i faca. Bineinteles, acesti pasi nu sunt predefiniti, fiecare ii face in ce directie vrea si in ce directie poate. Ce am realizat e ca aceasta perioada de tranzitie se cladeste in timp, incepand cu inceputul ca sa zic asa (alegerile facute din timpul scolii). Nu vreau sa se interpreteze ca vezi Doamne, ai facut o alegere gresita in clasa a 3-a, gata ti s-a dat toata viata peste cap. Omul e schimbator si capabil de multe lucruri.

A fost greu la inceput, intotdeauna e greu la inceput. In primul rand trebuie sa-ti gasesti motivatia, resursele necesare, puterea de a incepe ceva nou si apoi sa iei decizia de a demara lucrurile. Din momentul in care am luat decizia, lucrurile au inceput sa se aseze asa cum mi-am dorit si astfel, pe 31 Iulie mi-am luat ramas bun de la Danemarca (ne vom revedea curand, am prieteni buni acolo si amintiri frumoase), iar pe 1 August am aterizat in Romania pt o luna plina de evenimente. Am avut un „to do list” foarte lung: activitati insirate pe hartie, parca era un contract, idei inscriptionate pe un papirus ca cele folosite in Egiptul antic.

Am inceput pe o idee si poate termin pe alta, dar va fi o continuitate. Intotdeauna exista o continuitate.

Lasă un răspuns

