Skip navigation


14, 18, 21, 24… cati vor mai urma? O veste trista nu vine intotdeauna singura si asta iti dai seama abia dupa ce realizezi ce s-a intamplat. E un soc pe care fiecare dintre noi il traim in momentul in care ne asteptam mai putin. Avem momente in care credem in puterea cuvantului atat de mult si ajungem sa credem ca manevram totul din 2 vorbe. Ce faci cand ramai fara cuvinte?

Am fost copil, iar sentimentul de neputinta nu m-a ocolit. Nici pe mine, nici pe multi din prietenii mei de la acea vreme. Am trecut de la extaz la agonie, n-am inteles mare lucru. A fost o tragedie ce s-a intins de-a lungul a catorva zile si toata lumea parea neputincioasa, lipsita de idei. Stateam seara intins in pat si ma intrebam: „ce pot eu sa fac oare sa se intample minunea?”.

O intrebare morbida imi suna intr-una in cap, ma chinuia, ma controla. De fiecare data cand situatia e de aceeasi natura, imi apare in minte, semnele de intrebare sunt tot mai multe si tot mai dese, afisand o nervozitate dureroasa.

Ultimul an de liceu, cand totul trebuie sa fie frumos, sa te gandesti la lucruri marete… Nu cer ca totul sa fie perfect, stiu ca nu se poate asa ceva, dar o pata neagra intr-un azuriu desavarsit e mult prea mult pt un licean. Cu atat mai mult pt un student. Lucrurile se percep la un alt nivel, insa neputinta este aceeasi. Cand te loveste, nu ai ce sa mai faci, timpul s-a scurs si este deja prea tarziu sa mai remediezi ceva. Cuvintele ajung sa fie de prisos, iar inima varsa lacrimi neconditionat si necontrolat.

Imi gasesc cu greu cuvintele… cu ochii in lacrimi… when the time comes… you can’t do anything about it.

Lasă un răspuns

