Skip navigation


Ce repede trece timpul… Mai ales cand te distrezi si te simti bine… Acum 2 zile parca incepea iarna cu frumusetile ei, si acum, ghici ce: e tot iarna!!! Stau si urmaresc stirile, noutatile, ce se mai intampla prin tara si nu numai, si ma ingrozesc de ce vad. Case ingropate in 4-5 m de zapada, oameni sapand tunele ca sa iasa din case, sate inzapezite si oameni sinistrati vai mama lor. Nici nu vreau sa ma gandesc daca o da un val de caldura sa se topeasca brusc, sa vezi atunci inundatii. O tragedie.

Dar lasand asta la o parte, cat m-am rugat de sarbatori sa dea o ninsoare, sa ma pot bucura de zapada si mai ales, sa pot merge pe partii la ski! De unde atata zapada… A nins un pic pe ici pe colo, precipitatii putine…

Totul a inceput frumos, din primul moment in care am intrat pe usa in casa, rasfat maxim. Venind destul de rar acasa, ai mei dragi parinti si bunici imi fac toate poftele si se tot gandesc ce sa mai faca pt fesiorul lor sa-i fie bine. Mi-am revazut o gramada de prieteni, rude, neamuri, a fost o nebunie. Cu toate astea, niciodata nu e timp suficient sa le faci pe toate, sa-ti vezi toti prietenii si prin aceasta cale tin sa-mi cer scuze fata de cei pe care n-am apucat sa-i vad.

Am simtit cu adevarat Craciunul (tinand cont ca anul trecut a fost primul an in care am petrecut Craciunul departe de casa), petrecut in familie, cu brad, cu cadouri, cu rasete si voie buna. Rebeliunea a venit si ea: locatie, la mosie :P. Nu pot sa descriu revelionul decat in 2 feluri: felul 1 – distractie maxima, si felul 2 – paranghelie. Ar fi fost superb daca, asa cum am zis mai devreme, ar fi fost zapada sa mutam revelionul pe timp de zi pe partii.

Cateva ore petrecute la Brasov, cate ore petrecute la Bucuresti (prea putine din pacate, timpul nu mai avea rabdare) si am zburat. Pe scurt, cam asta a fost vacanta mea: foarte frumoasa, foarte scurta si energizanta (desi n-ai zice). Multumiri tuturor celor care au facut ca timpul petrecut ACASA sa fie atat de scurt. Stiti ce-am vrut sa zic cu asta. Ma inclin.

 

Lasă un răspuns

