Skip navigation


De cate ori ti s-a intamplat sa ai un deja-vu intr-o luna de zile? Dar sa traiesti zi de zi niste senzatii asemanatoare la aceleasi momente de timp si nu numai? Inceputul asta de semestru a fost oarecum ciudat din mai multe pct de vedere. Au fost momente ciudate, momente in care daca stai sa te gandesti, ajungi sa-ti zici „bai, nu se poate asa ceva”, momente hilare, dar si momente jenante.

De cate ori nu mi s-a intamplat sa ma trezesc dimineata si uitandu-ma pe fereastra, constatam ca e o vreme superba. Dupa care, cateva ore mai tarziu sa ploua torential. Zile la rand s-a intamplat asta si la o ora fixa incepea ploaia de parca cineva o comanda.

De cate ori nu mi s-a intamplat sa ajung in statia de autobuz, sa iau autobuzul spre universitate cu aceleasi persoane. In special am remarcat figura unui tip (dubios, nu? :P) pe care il intalnesc de fiecare data cand merg la universitate. Zile la rand mi s-a intamplat asta si ce e mai ciudat ca nu m-am dus la aceeasi ora in fiecare zi.

De cate ori nu mi s-a intamplat sa primesc invitatii la tot felul de petreceri si activitati de la aceleasi persoane, de parca ei le organizeaza pe toate!!! (lucru neadevarat). Zile la rand s-a intamplat asta si nu zic ca e un lucru rau, dar ajungi la o limita de oboseala acumulata de la atata zbantuiala si „petrecareala” de nu-ti mai vine sa mergi nicaieri.

De cate ori nu mi s-a intamplat sa fiu abordat pe un anumit client de chat, de aceeasi persoana si sa-mi adreseze aceeasi intrebare pe la aceeasi ora aproximativ (nu zic ca s-a intamplat exact in acelasi moment, dar ora era aceeasi). Zile la rand mi s-a intamplat asta si mi se pare ciudat si in acelasi timp amuzant. Ma pregatesc temeinic cand se face ora sa apara fereastra respectiva cu intrebarea respectiva :).

Astea sunt cateva din deja-vu-urile mele, momente ce mi-au venit in minte acum. Nu vreau sa ma gandesc la toate ca poate ajung sa cred despre mine ca sunt un freak si nu vreau asta 😛

Oare a venit ziua cartitei?

Chemical Brothers – The sunshine underground

Lasă un răspuns

